یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

طرح مکالمات رايگان همراه اول از فردا آغاز مي‌شود

5+55

شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲:۰۰


در ماه مبارک رمضان، مشترکين همراهاول مي توانند با ثبت نام رايگان در طرح 55+5 در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت 5 دقيقه مکالمه، دقايق بعدي را تا سقف 55 دقيقه رايگان صحبت کنند.

وايمکس نيوز- در پي استقبال مشترکين همراه اول از طرح 55+5 در سال هاي  گذشته، اين طرح در ماه مبارک رمضان امسال نيز اجرا مي شود.
بر اساس اين طرح، در طول ماه مبارک رمضان سال 1393، مشترکين با ثبت نام رايگان مي­توانند در تمامي ساعات شبانه روز در هر تماس داخل شبکه(همراه اول و تلفن ثابت)، پس از گذشت 5 دقيقه مکالمه، دقايق بعدي را تا سقف 55 دقيقه در همان مکالمه، رايگان صحبت کنند. تماس پس از 60 دقيقه قطع شده و يا به نرخ مکالمه جاري با تکرار شرايط طرح باز خواهد گشت.زمان اجراي اين طرح، 8 تير تا 6 مردادماه سال جاري بوده و کليه مشترکين فعال دائمي و اعتباري مي توانند از مزاياي آن استفاده کنند.

همراه اولي ها مي توانند با ارسال عدد 1 لاتين به سرشماره 8055 در طرح ثبت نام کنند. مشترکين بايد توجه داشته باشند که تا  قبل از دريافت پيامک تأييد، ثبت نام در طرح صورت نگرفته است.مشترکين دائمي در طول اجراي طرح، امکان اطلاع از ميزان تخفيف بهره مند شده را با ارسال عدد 0 لاتين به 8055 يا شماره گيري #450*111* دارند.مشترکيني که همزمان با طرح 55+5، از ديگر طرح هاي تخفيف مکالمه استفاده مي کنند، در صورتي که مشترک از سيم کارت دائمي استفاده کند، اولويت با سرويسي است که تخفيف بيشتر دارد و در صورتي که مشترک از سيم کارت اعتباري استفاده کند، با طرحي است که رايگان باشد.تمامي مشترکين جديد که در طول طرح اقدام به فعالسازي کنند، امکان ثبت نام در اين طرح را خواهند داشت.

همچنين اين طرح شامل مکالمات درون شبکه(تلفن ثابت و همراه اول) شده و مکالمات خارجه، رومينگ بين الملل و تماس با ساير اپراتورها شامل اين طرح نمي شود.مشترکين همراه اول مي توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر در خصوص شرايط و ويژگي هاي اين طرح، به پرتال اين اپراتور به نشاني www.mci.ir مراجعه کنند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو